Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Τί Πάει να Πει "Γνώρισέ μου Καμιά Φίλη σου";;;

Έχουν έρθει ένα σωρό άντρες και μου ζητάνε να τους γνωρίσω κάποια φίλη μου ελεύθερη, μπας και κάνουν κάποια κίνηση, να τις φλερτάρουν, να βρουν κι εκείνοι κάποια σχέση.
Αγαπημένε (τυχαίε) αρσενικέ μου φίλε, έχω να σου πω κάποια πράγματα.


  1. Δε μιλάμε για ντομάτες ή καρπούζια, μιλάμε για γυναίκες, ανθρώπους, πώς το λένε; Δε θα έμπαινα στη διαδικασία να τις παρατάξω στη σειρά και να σου πω "έλα, φρέσκο πράμα, διάλεξε ποιό σου κάνει"! Ε, όχι! Στην τελική, δεν τις διαλέγεις μόνο εσύ, πρέπει να σε διαλέξουν και εκείνες, αλλά και πάλι υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες για το αν θα ταιριάξετε ή όχι... Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, δε θα υπήρχαν μόνοι άνθρωποι.
  2. Νομίζεις ότι όλες μου οι φίλες είναι ελεύθερες; Ή νομίζεις ότι όποια σε γνωρίσει θα παρατήσει τη σχέση της για σένα; Γιατί αν ήταν έτσι, δε θα ερχόσουν καν σε μένα ζητώντας να σου γνωρίσω άτομα! Μην περιμένεις, λοιπόν, πως είναι τόσο απλό να σου γνωρίσω μια φίλη. Έχει τη δική της ζωή, τη δική της κρίση, πιθανότατα και τη δική της σχέση.
  3. Θέλεις έτοιμη δουλειά; Γιατί να σου "δώσω" μια γυναίκα έτοιμη, επειδή βαριέσαι εσύ να βγεις έξω και να γνωρίσεις κόσμο; Σημείωση: Άλλο να βοηθήσω μια "δουλειά" που έχει ήδη ξεκινήσει!
  4. Προσωπικά, έχω ελάχιστες γυναίκες φίλες. Αν έχεις μαζί μου τέτοια οικειότητα για να μου ζητήσεις να σου γνωρίσω κάποια φίλη, έπρεπε ήδη να το ξέρεις αυτό. Αν δεν το ξέρεις, τότε δεν έχεις την απαιτούμενη οικειότητα για να μου ζητήσεις κάτι τέτοιο.
  5. Αν μου ζητήσεις να σου γνωρίσω κάποια φίλη και πω όχι, ή πω ότι δεν έχω πολλές γυναίκες φίλες και στραβώσεις, ε, άντε και γαμήσου! Γιατί, υποχρεωμένη είμαι; Δική μου ευθύνη είναι να σου βρω ταίρι; Ε, όχι! Τον πούλο!
  6. Το κυριότερο όλων: Αν είχα φίλη ελεύθερη και στα μέτρα σου, με την οποία θα πίστευα κι εγώ η ίδια ότι θα ταιριάζατε, θα στην είχα γνωρίσει ήδη από μόνη μου. Οκ;
Λοιπόν, επειδή έχουν έρθει πολλοί και μου ζητάνε γνωριμίες, μάθετε ότι δεν είμαι γραφείο συνοικεσίων, και ότι τη δουλειά σας θα πρέπει να μάθετε να την κάνετε μόνοι σας.
Επιπλέον, τί σκατά άντρες είστε αν δεν κάνετε και την πρώτη κίνηση;

Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου