Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Ναι, είμαι χοντρή! ΚΑΙ; Τί σε νοιάζει εσένα;

Λοιπόν, μπορεί να είμαι χοντρή, χοντρέλω, τοφάλα, τέρας, φάλαινα, βούδας, τρίφυλλη ντουλάπα, και όλα τα υπόλοιπα υπέρκομψα που έχω ακούσει κατά καιρούς, αλλά GUESS WHAT! ΤΟ ΞΕΡΩ! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΌΧΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ!
Ναι, ξέρω ότι ζυγίζω έναν τόνο. Το νιώθω και εγώ το ασανσέρ ή το αυτοκίνητο να "βουλιάζει" όταν μπαίνω μέσα. Βλέπω και ακούω σχόλια που κάνουν για άλλα άτομα με παραπάνω κιλά (ακόμα και άτομα πολύ πιο αδύνατα από μένα) και αισθάνομαι ακόμα πιο άσχημα. Ακούω άτομα να λένε ότι έχουν γίνει χοντρές επειδή πήραν 3 κιλά παραπάνω και το παντελόνι τους δεν κλείνει, και σκέφτομαι "εγώ τί να πω που σε περνάω 40 κιλά;;; αν είσαι εσύ χοντρή εγώ τί είμαι; πρέπει να αυτοκτονήσω;". Ναι, έχω βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να μη βρίσκω ρούχα στο νούμερό μου. Μου έχει τύχει ακόμα και σε μαγαζί με μεγάλα νούμερα. Μου έχει συμβεί να με κοιτάνε περίεργα στη θάλασσα, σαν να τους παραβιάζω την παραλία και έπρεπε να μείνω κλεισμένη μέσα για να μη με βλέπουν και προσβάλλω την αισθητική τους.
Ο κοινωνικός ρατσισμός που αντιμετωπίζω με έχει κάνει να μισώ τον εαυτό μου. Και σαν να μη φτάνει αυτό, έχω και τους μαλάκες που κάνουν σαν να είναι δικό τους πρόβλημα, και σαν να επιβαρύνονται οι ίδιοι από τα δικά μου επιπλέον κιλά! Το πως νιώθω για τον εαυτό μου (όπως και τα περισσότερα "υπέρβαρα" (ακούγεται σαν ασθένεια, έτσι;;; άτομα), είναι ήδη υπερβολικά άσχημο για να φορτωθώ επιπλέον και τις δικές σας μαλακίες!
Και ναι, το ξέρω ότι αν έτρωγα λιγότερο και έκανα γυμναστική θα αδυνάτιζα. Αν ήταν τόσο απλό, μαντέψτε! Θα το είχα ήδη κάνει! Ή νομίζετε ότι είστε οι πρώτοι και οι μοναδικοί που μου λέτε ότι αν κάνω δίαιτα θα αδυνατίσω, και ότι αυτό είναι κάτι που δεν ξέρω και δεν έχω ξανακούσει ποτέ;
Λοιπόν, ΆΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΈΧΕΤΕ ΉΔΗ ΓΑΜΗΣΕΙ! ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΤΕ ΉΣΥΧΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΉΔΗ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΛΕΚΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ, Ή ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ!

2 σχόλια:

  1. Το χειροτερο ξέρεις πιο είναι; όταν σε κοιτάνε και σου λένε ''πάλι καλα που δεν είμαι σαν και εσένα δόξα το Θεό.'' Δηλάδη εμεις οι παχυσαρκοι δεν ανηκουμε στην κοινωνια είμαστε άλλο είδος, σαν να μην ήμαστε ανθρωποιι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή